Privanetin uusi ilme syntyi suomalaisesta rohkeudesta

Privanet_uutiskirjekuva_522x293_1

Privanet Group Oyj on listaamattomien yritysten arvopaperien välittämiseen ja yritysten rahoitusjärjestelyihin erikoistunut sijoituspalveluyritys. Toimialan perinteikkyydestä huolimatta Privanet osoitti olevansa tilaajana ennakkoluuloton ja tunnistavansa markkinoinnin mahdollisuudet digitaalisessa ja sosiaalisessa mediassa.

Asiakkaan tahto tehdä markkinointiviestintää toimialallaan erottuvasti antoi yhteistyöllemme innostavat lähtökohdat. Kilpailijoiden seurannan sijaan suunnittelussa hyödynnettiin kuluttajamarkkinoinnin näkökulmaa paljon laajemmin.

Privanetin rohkeutta puhua omalla äänellään ja konkreettisesti hyödynnettiin markkinoinnin suunnittelusta toimenpiteisiin. Ilmesuunnittelun tehtävänä oli tavoittaa yrityksen identiteetti nykyaikaisena, asiakaslähtöisenä, kiinnostavana ja laadukkaana suomalaisena yrityksenä. Sille luotiin tyylikäs ja itsevarma logo ja typografia sekä niiden tueksi tunnelmaltaan suomalainen kuva- ja värimaailma.

Privanetin äänensävy ja puhetyyli määriteltiin kertomaan uskottavasta, mutta tuttavallisesta, asiakkaistaan aidosti välittävästä yrityksestä. Tämän todentamiseksi yritysvideon spiikkasi yhtiön toimitusjohtaja itse. Poikkeuksellisesta rohkeudesta kertoo myös Privanetin uusi ja moniulotteinen, jo mediassakin noteerattu slogan ”Raha luo onnea”. Sen suorapuheinen tyyli vakuutti yhtiön toimitusjohtajan heti.