Mutta missä tilanteessa ripulin ennaltaehkäisy olisi erityisen tärkeää – ja sen laiminlyönti erityisen kohtalokasta, kiusallista ja %#&kamaista? Kaikkien aikuisten tuntema historiallinen avaruuslento legendaarisine repliikkeineen tarjosi täydellisen ratkaisun. Oltaisiin matkalla. Oltaisiin tekemässä historiaa. Ja oltaisiin todella kaukana vessasta.

Mainoskampanja on vapaamuotoinen versio dramaattisesta historiallisesta avaruuslennosta. Puolidokumentaarinen tyyli sekä vähäeleinen ja kikkailematon kuvaus tukevat ja kunnioittavat historiallista alkuperää. Samoin kuin alkuperäinen repliikki – nyt toki tarinan uuteen sisältöön sovitettuna. Keskittymällä olennaiseen pieni ja lyhyt (13 sek) tapahtuma saatiin kasvamaan kokonaiseksi ja päräyttäväksi tarinaksi.

Precosan esiintyminen mainonnassa on yllättävää, mutta relevanttia. Samalla viesti vastaanottajalle on selkeä ja vastaansanomaton. Näin syntyy kokoinaisuus, joka tutkitusti vaikuttaa ja toimii.