Boschin somekampanja kokosi mökkihöperöt

Zeeland Familyn toteuttama sosiaalisen median kampanja kokosi mökkihöperöt tunnelmoimaan kesäelämää. Bosch Suomi -Facebook-sivulla sekä www.vuodenmökkihöperö.fi -sivustolla käyty tiukka kuvakisa päättyi Vuoden Mökkihöperön palkitsemiseen. Päävoiton – huikean, 846 € arvoisen Bosch-tuotepaketin – lisäksi kampanjan mittaan kisailtiin viikkotehtävien voitosta milloin kesäkeittiössä ja milloin puutöiden äärellä. Mökkihöperöt ottivat kilpailuun osaa sankoin joukoin, ja kaiken kaikkiaan kampanja tavoitti satoja tuhansia suomalaisia.

Mökkihöperökampanja jatkoi temaattisesti edellisvuoden Anonyymit puutarhurit -kampanjan linjoilla. Tuolloin pihaan ja keittiöön liittyvät vinkit, blogit ja puutarhakalenteri siivittivät puutarhan hoitoon hurahtaneen yhteisön kesään.

”Kesäkampanjasta on tullut jo eräänlainen perinne ja kampanjat ovat ylittäneet asetetut tavoitteet reilusti. Myös Zeeland Familyn kehittämät, Facebook-kanavamme arjessa vahvasti näkyvät keittiöön, nikkarointiin ja kotoiluun liittyvät sisältömarkkinoinnin konseptit ovat saaneet todella hyvää palautetta kohderyhmässämme”, kertoo Robert Bosch Oy:n viestintäpäällikkö Niina Haasola. 

Yhteistyö jatkuu viidettä vuotta

Robert Bosch Oy jatkaa saman tiimin hoteissa jo viidettä vuotta. ZeelandFamily tekee Robert Bosch Oy:n yhtiötason viestintää ja Bosch Suomi -Facebook-kanavaa kuukausisopimuksen puitteissa.

”Pitkäjänteinen ja tiivis viestintäyhteistyö on kantanut hedelmää. On ilo tehdä töitä sitoutuneen tiimin kanssa, jonka toimialatuntemus vain syvenee matkan varrella”, Haasola kiittää.