Työt

 

HUOM! -ketjun UUSI ILME

  Perinteinen vuonna 1969 lanseerattu Huom!-ketju teki paluun kiinteistönvälitysmarkkinalle 2011. Uuden Huom!:n brändi- ja kommunikaatiostrategia...

Lue lisää

TUPLA VLOG

  Suomen ensimmäinen mittava vlogiyhteistyö Kaikkien tuntema ikoninen sankaribrändi, Tupla, oli kadottanut tarttumapinnan nuorisoon. Tehdäksemme Tupla...

Lue lisää

Precosa mainoskampanja

Mutta missä tilanteessa ripulin ennaltaehkäisy olisi erityisen tärkeää – ja sen laiminlyönti erityisen kohtalokasta, kiusallista ja %#&kamaista? K...

Lue lisää

KUUKAUDEN PARHAAT SEKUNNIT -KAMPANJA

  Tarinoiden luominen, niiden vaaliminen ja kerronnallisen osaamisen ylläpitäminen on kaikkien osapuolien yhteinen asia ja etu – niin mainonnan s...

Lue lisää

Nokia Growth Partners yritysilme ja verkkosivusto

Uudistimme syksyllä 2014 pääomasijoitusyritys Nokia Growth Partnersin yritysilmeen.  Aikaisempi ilme oli vahvasti Nokia-ilmeen näköinen. Yritys halusi...

Lue lisää

April Jazz – uudistettu ilme

Huhtikuussa 2015 Espoossa soi jazz. Pääkaupunkiseudun suurimman jazz-tapahtuman nimekkäimpinä esiintyjiä olivat Grammy-voittajat saksofonisti David Sa...

Lue lisää

TV Mix Romance lanseeraus – Herkkuja romantiikan nälkään

TV Mix Romance, romanttinen uutuusmakeinen, ilmestyi kauppojen hyllyille keväällä 2015 ja Zeeland Familyn vastuulla oli tuotteen lanseeraus. Tuotetta ...

Lue lisää