Työt

 

Valmennus auttoi lisäämään asiakaslähtöisiä kampanjoita

Algol Pharman myynti- ja markkinointitiimi tiivisti yhteistyötään heille räätälöidyllä valmennuksella. Sen ansiosta yhtiön tuotteita on nyt markkinoit...

Lue lisää

Boschin somekampanja kokosi mökkihöperöt

Zeeland Familyn toteuttama sosiaalisen median kampanja kokosi mökkihöperöt tunnelmoimaan kesäelämää. Bosch Suomi -Facebook-sivulla sekä www.vuodenmökk...

Lue lisää

Kampanja osaavan Suomen puolesta

Korkeakoulutettuja työntekijöitä edustava Akava rakentaa Suomea, jonka kilpailukyky perustuu osaamiseen ja koulutukseen. Edellisen vuoden aikana halli...

Lue lisää

Kekkilä innostaa nuoria puutarhanhoitoon – Zeeland Family kumppanina

Kiinnostus puutarhanhoitoon on lisääntynyt merkittävästi alle 25-vuotiaiden nuorten keskuudessa. Kekkilä haluaa Zeeland Familyn suunnittelemalla kampa...

Lue lisää

Videotuotanto – Showreel

Zeeland Familyn videotuotannosta vastaa työhönsä intohimoisesti suhtautuva inhouse-tiimi, joka tuottaa kokonaisvaltaisia audiovisuaalisia elämyksiä. J...

Lue lisää

Privanetin uusi ilme syntyi suomalaisesta rohkeudesta

Privanet Group Oyj on listaamattomien yritysten arvopaperien välittämiseen ja yritysten rahoitusjärjestelyihin erikoistunut sijoituspalveluyritys. Toi...

Lue lisää

TV Mix Romance lanseeraus – Herkkuja romantiikan nälkään

TV Mix Romance, romanttinen uutuusmakeinen, ilmestyi kauppojen hyllyille keväällä 2015 ja Zeeland Familyn vastuulla oli tuotteen lanseeraus. Tuotetta ...

Lue lisää

April Jazz – uudistettu ilme

Huhtikuussa 2015 Espoossa soi jazz. Pääkaupunkiseudun suurimman jazz-tapahtuman nimekkäimpinä esiintyjiä olivat Grammy-voittajat saksofonisti David Sa...

Lue lisää

Nokia Growth Partners yritysilme ja verkkosivusto

Uudistimme syksyllä 2014 pääomasijoitusyritys Nokia Growth Partnersin yritysilmeen.  Aikaisempi ilme oli vahvasti Nokia-ilmeen näköinen. Yritys halusi...

Lue lisää

KUUKAUDEN PARHAAT SEKUNNIT -KAMPANJA

  Tarinoiden luominen, niiden vaaliminen ja kerronnallisen osaamisen ylläpitäminen on kaikkien osapuolien yhteinen asia ja etu – niin mainonnan s...

Lue lisää

Precosa mainoskampanja

Mutta missä tilanteessa ripulin ennaltaehkäisy olisi erityisen tärkeää – ja sen laiminlyönti erityisen kohtalokasta, kiusallista ja %#&kamaista? K...

Lue lisää

TUPLA VLOG

  Suomen ensimmäinen mittava vlogiyhteistyö Kaikkien tuntema ikoninen sankaribrändi, Tupla, oli kadottanut tarttumapinnan nuorisoon. Tehdäksemme Tupla...

Lue lisää

HUOM! -ketjun UUSI ILME

  Perinteinen vuonna 1969 lanseerattu Huom!-ketju teki paluun kiinteistönvälitysmarkkinalle 2011. Uuden Huom!:n brändi- ja kommunikaatiostrategia...

Lue lisää