Sisältömarkkinointi ja asiakaslehdet

Sisältömarkkinointi

Me haluamme tehdä sisältöjä, jotka ovat hyödyllisiä, oivaltavia, asiakkaidemme tavoitteita edistäviä ja kustannustehokkaasti tuotettuja.

Miten tämä onnistuu?

Reseptissä on järjestelmällisyyttä, intohimoa ja rohkeutta. Järjestelmällisyyden takaavat jämäkkä sisältöstrategia ja sisällöntuotantoprosessi. Intohimoa ruokimme ottamalla asiakkaidemme asiantuntijat mukaan sisältöjen ideointiin. Rohkeutta tuovat aihevalinnat ja sisältöjen jakamisen kulttuuri.

Mitä me teemme?

Rakennamme strategioita, vedämme sisällöntuotantoprosesseja, konseptoimme lehtiä ja uutishuoneita. Ja tietysti tuotamme sisältöjä, jotka paketoimme aina mahdollisimman moneen muotoon. Kun esimerkiksi teemme asiakashaastattelua, syntyy samalla prosessilla tekstin ja kuvien lisäksi myös videohaastattelu, sähköisesti ja painettuna jaettava case-kortti, tiedote, SlideShare-esitys, Facebook-tiiseri, Twitter-postaus tai johdanto uutiskirjettä varten.

Jos haluat kuulla lisää, ota yhteyttä!

Ota yhteyttä