Digitaalinen markkinointi

Digitaalinen markkinointi on meillä verissä. Olemme tehneet digitaalista markkinointia yli 10 vuotta ja osaamisemme on laaja-alaista ja monipuolista. Kilpailuetumme on liiketoiminnan, designin, markkinointiosaamisen sekä teknologian oivaltava yhdistäminen. Suunnittelun keskiössä on palveluiden käyttäjä ja loppuasiakkaat. Digitaaliset perusteet, kuten hakukoneoptimointi (SEO), mobiliteetti, erilaiset käyttötilanteet ja päätelaitteet sekä median ymmärrys muodostavat suunnitteluosaamisemme perusteet. 

Digitaalinen markkinointi tuo tuloksia

Yksi digikanavan eduista on sen mitattavuus, joka saadaan hyödyntämällä analytiikkaa. Digitoteutuksissa on tärkeää asettaa selkeät tavoitteet, ja varmistaa että suunnitelmat tukevat näitä. Jokaisesta digimarkkinoinnin osa-alueesta voidaan saada tarkkaa tietoa ja nähdä miten muokkaamalla kampanjan eri osia voidaan parantaa tuloksia, esimerkiksi parantuneen konversion myötä. Hyödyntämällä moderneja markkinointikeinoja, kuten markkinoinnin automaatiota, voidaan markkinointia jatkaa pitkään ensikontaktin jälkeen, ja seurata tuloksia vaikka yksilötasolla. 

Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakukonemarkkinointi (SEM)

Hakukoneet ovat muokanneet ostoprosessia niin, että nyt kuluttajilla on kaikki tarvittava tieto nopeasti saatavilla. He voivat vertailla ja tutkia erilaisia palveluita ja tuotteita ilman että myyntihenkilö pääsee argumentoimaan oman ratkaisunsa puolesta. Hakukoneilla on vahvin vaikutus ostoprosessin harkintavaiheessa. Niinpä tätä kautta saadut sivustovierailut ovat yleisesti hyvinkin relevantteja myynnille. Niinpä on tärkeää että sivustot mietitään teknisesti, mutta erityisesti sisällöllisesti niin, että ne on optimoidut oikeilla, potentiaalisen asiakkaan käyttämillä hakutermeillä. Jotta tiedetään miten omat sivut vastaavat näihin hakutermeihin, on hyvä seurata ja optimoimoida sivuja aktiivisesti. 

Haluatko tietää miten verkkosivusi toimivat? Tilaa ilmainen analyysi sähköpostiisi:

 


 

Inbound-markkinointi jatkuvan tekemisen mallina

Inbound perustuu vahvasti digitaalisuuden kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen. Inbound-markkinoinnin perusta on ostokäyttäytymisen murroksessa, jonka myötä ostajat tekevät suuren osan tuotteisiin ja palveluun tutustumisesta itse internetiä ja hakukoneita hyödyntäen. Inbound pyrkii tavoittamaan asiakkaan ostoprosessin eri vaiheissa tarjoamalla relevanttia ja palvelevaa sisältöä. Näistä sisällöistä asiakasta ohjataan asiakasta eteenpäin kohti kontaktin muodostamista, eli liidiä. 

Me tarjoamme Inbound-markkinointiin muun muassa koulutusta, strategian kehittämistä, sisällöntuotantoa, sosiaalisen median managerointia sekä kokonaisvaltaista inbound-palvelua HubSpot-alustaa hyödyntäen.

Lue ”inbound-markkinoinnin 4  myyttiä”-artikkeli tai lataa muistilista onnistuneen inbound-kampanjan toteutukseen

Lataa muistilista!

Markkinoinnin automaatio auttaa tekemään myyntiä

Markkinoinnin automaation avulla tehostetaan digitaalista markkinointia tekemällä oikein ajoitettuja ja kohdennettuja toimia omissa digitaalisissa kanavissa. Oikean markkinoinnin automaatio ratkaisun avulla digitaalinen tekeminen on helppoa, ja sen tuloksellisuutta pystyy seuraamaan nopeasti myyntiin asti. Olemme tuottaneet markkinoinnin automaatio palveluita vuodesta 2013 asti, ja voimme auttaa niin käyttöönotossa, kuin jatkuvan tekemisen kehittämisessä.  Tällä hetkellä tukeudumme automaation osalta HubSpot-alustaan, jolla digitaalinen markkinointi saadaan kokonaisuudessaan kuntoon.

Lue lisää markkinoinnin automaatiosta

Sosiaalinen media auttaa tavoittamaan asiakkaasi

Suunnittelemme ja toteutamme sosiaalisen median toimenpiteitä kampanjoista yhteisöpalveluihin. Toimimme asiakkaillemme sekä strategisena kumppanina, että päivittäisen viestinnän toteuttajana. Voimme tuottaa sisältöjä blogi-kirjoituksista infografiikkaan ja videoihin, ja seuraamme ja raportoimme toimenpiteiden tuloksellisuutta.

Tutustu sosiaalisen median palveluihimme tarkemmin

Digitaalinen media ja mainonta ohjaa uusia kontakteja sivuillesi

digitaalinen markkinointiKun kohdeyleisö on tavoitettava nopeasti ja tehokkaasti, tulee kääntyä digitaalisten kanavien puoleen. Digitaalisten medioiden hyöty yrityksille tulee niiden kyvystä tarjota reaaliaikaista tietoa nykyisten ja potentiaalisten asiakkaiden käyttäytymisestä. Tuloksia on seurattava ja viestiä on muokattava tarpeen mukaan.

Mediaosaajamme palvelevat tavoitteiden määrittelyssä, laativat näkemyksellisiä konsepteja ja auttavat oikeiden mittareiden asettamisessa. Digitaalisen markkinoinnin kohdistamisessa ja analytiikassa hyödynnämme alan johtavia järjestelmiä.

Tutustu mediatoimistoomme Zeeland Media Groupiin

Meiltä onnistuu myös verkkosivujen toteutus

Meillä on pitkä kokemus web-sivujen toteutuksesta. Toimitamme yrityssivut, verkkokaupat, kampanjasivut ja verkkopalvelut varmuudella. Teknisiä ratkaisujamme ovat: Drupal, WordPress ja HubSpot. Sopiva alusta valitaan aina tilanteen ja tarpeen mukaan. Pystymme auttamaan myös ylläpidossa, pienissä päivityksissä tai uutishuonetyyppisten lisäosien toteutuksessa. Teknisen toteutuksen tueksi meiltä löytyy UX-suunnittelua, sisältösuunnittelua ja hakukoneoptimointi-palvelu.

Lue myös blogi: Verkkosivujen suunnittelu alkaa sisällöstä 

Muita digitaalisia palveluitamme:

Haluatko kuulla lisää? 

Ota yhteyttä  

Lue myös kirjoituksiamme: