Tutkimme paljon, ehkä siksi hutkimme niin vähän

15.05.2015   Kirjoittanut Tuomas Airisto

Zeelandin ja Familyn yhdistyminen on nyt virallisestikin maalissa ja yhdessä olemme enemmän kuin osien summa – pystymme tarjoamaan asiakkaillemme monipuolisimmat markkinointipalvelut saman katon alta.

Asiakas on Zeeland Familyssakin kaiken toimintamme keskiössä ja asiakasymmärrys on tekemisemme peruskivi. Kvalitatiivisten ja kvantitatiivisten sekä etnografisten tutkimusten avulla saadun asiakasymmärryksen pohjalta teemme kaikkiin kohtaamisiin toimivaa markkinointiviestintää pr:ään ja myynnin valmennukseen saakka. Strategiaosaamisemme on entistä korkealaatuisempaa ja luova osaaminen leveämpää. Kaikki tekemisemme pyrkii asiakkaamme liiketoiminnan tavoitteisiin ilman osaoptimointia. Yhdestä paikasta löytyvä monipuolinen markkinoinnin osaaminen tarkoittaa asiakkaallemme kustannustehokkuutta rahassa ja oman ajan käytössä mitattuna.

Kattavan osaamispaletin lisäksi olemme kehittäneet ja syventäneet digitaalisen markkinoinnin palvelujamme, sillä media- ja sisältöbudjettit siirtyvät entistä vahvemmin verkkoon ja mobiiliin. Yhtä perhettä on siis myös mediatoimistomme ZMG.

Kun kokonaisuus on hallussa, pystymme tehostamaan asiakkaidemme koko markkinointi-investoinnin tuottoa. Tuomalla rohkeutta yhdessä asiakkaan kanssa tekemiseen, lopputuloksena on asiakaskohtaamisten luonteeseen ja asiakkaamme tavoitteisiin parhaiten sopivat sisällöt.

Zeeland Family on innostava kokonaisuus: Enemmän loistavia ihmisiä ja ammattilaisia, enemmän osaamista, luovuutta ja digitaalisuutta – entistä enemmän rakkautta lajiin.  Monipuolisempi joukkomme tuo mukanaan markkinointiviestinnän ajatteluun uutta väriä, kuten uudistettu ilmeemme osoittaa.

Yhdessä sinun kanssasi luomme tarinoita, jotka ovat totta.